Greek English French Italian Spanish

-Παιδαγωγικά θέματα 2010 - 2011: Ο αποτελεσματικός δάσκαλος, Πως εργάζεται ο σωστός δάσκαλος μέσα στην τάξη, Ποιες είναι οι σωστές σχέσεις του δασκάλου με το μαθητή; Τα εμπόδια και η αμοιβή του Εκπαιδευτικού

Σχολικό έτος 2010 – 2011

Παιδαγωγική Συνεδρίαση Συλλόγου
22 Σεπτεμβρίου 2010

Εισήγηση από τη Διευθύντρια
Μ. Μαμασούλα, Φιλόλογο – Δ/ρ Παιδαγωγικής

Ο αποτελεσματικός δάσκαλος
1ο Μέρος

Η λήψη του πτυχίου από το Πανεπιστήμιο είναι η πιστοποίηση ότι έμαθε κάποιος τα βασικά στοιχεία για να του αναθέσει η πολιτεία τη διδασκαλία μαθημάτων ενός κλάδου στην πρωτοβάθμια ή στη δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ωστόσο, δεν μαθαίνονται όλα στο Πανεπιστήμιο. Οι καταστάσεις και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ένας καθηγητής στο σχολείο είναι αδύνατον να έχουν αναλυθεί από τους διδάσκοντες στο Πανεπιστήμιο, διότι καμιά προπτυχιακή Εκπαίδευση δεν μπορεί να καλύψει τα καθημερινά προβλήματα της ζωής στη σχολική τάξη.
Φαινομενικά είναι

Διαβάστε περισσότερα: -Παιδαγωγικά θέματα 2010 - 2011: Ο αποτελεσματικός δάσκαλος, Πως εργάζεται ο σωστός δάσκαλος...

-Παιδαγωγικά θέματα 2009 - 2010: Η συμπεριφορά δασκάλου & μαθητή μέσα στη σχολική κοινότητα

Σχολικό έτος 2009 – 2010
1η  ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ του Συλλόγου καθηγητών
Σεπτέμβριος 2009

Μαμασούλα Μαρία
Διευθύντρια Μ. Σ. Α.
Δ/ρ Παιδαγωγικής
Η συμπεριφορά δασκάλου & μαθητή μέσα στη σχολική κοινότητα
(1)
Συμπεριφορά γενικά είναι κάθε παρατηρήσιμη εκδήλωση του ανθρώπου. Απλές καθημερινές δραστηριότητες όπως: μιλώ, χαμογελώ, τρώγω, βαδίζω, γράφω, διαβάζω, θυμώνω είναι συμπεριφορές. Ή ζωή μας εξωτερικεύεται σε συμπεριφορές. Ή ζωή μας δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία σειρά από

Διαβάστε περισσότερα: -Παιδαγωγικά θέματα 2009 - 2010: Η συμπεριφορά δασκάλου & μαθητή μέσα στη σχολική κοινότητα

-Παιδαγωγικά θέματα 2008 - 2009: Το δύσκολο παιδί και το σχολείο, Συνεργασία δασκάλου & γονέα, Διαταραχές Σχολικής Μάθησης & Ψυχοπαθολογία

Σχολικό έτος 2008 – 2009
3η  ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ του Συλλόγου καθηγητών
Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2009

Το δύσκολο παιδί και το σχολείο
Εισήγηση από τη Διευθύντρια Μ. Μαμασούλα

Κάθε παιδί έχει τη δική του ιδιαιτερότητα και τη δική του ιδιοσυγκρασία. Έτσι ενώ πολλά παιδιά προσαρμόζονται εύκολα στις συνθήκες του περιβάλλοντος, άλλα αντιμετωπίζουν με δυσκολίες τις αλλαγές στη ζωή τους, μια από τις οποίες είναι η είσοδος τους στο σχολείο, που αποτελεί ορόσημο για αυτά. Στις περισσότερες 

Διαβάστε περισσότερα: -Παιδαγωγικά θέματα 2008 - 2009: Το δύσκολο παιδί και το σχολείο, Συνεργασία δασκάλου & γονέα,...

-Παιδαγωγικά θέματα 2007 - 2008: Άγχος & φοβίες των μαθητών στο σχολείο, Τι λείπει από τα σχολεία μας

Παιδαγωγική Συνεδρίαση του Συλλόγου καθηγητών                     28 Νοεμβρίου 2007


«Άγχος & φοβίες των μαθητών στο σχολείο»
Μ. Μαμασούλα, Δ/ρ Παιδαγωγικής

Οι κυριότερες αιτίες για την εμφάνιση άγχους & φοβίας στα παιδιά είναι:
  • Γενετικοί παράγοντες: Γενετική προδιάθεση προς το άγχος όταν παρουσιάζονται ορισμένοι ψυχολογικοί ή κοινωνικοί παράγοντες ή και

Διαβάστε περισσότερα: -Παιδαγωγικά θέματα 2007 - 2008: Άγχος & φοβίες των μαθητών στο σχολείο, Τι λείπει από τα σχολεία...

-Παιδαγωγικά θέματα 2006 - 2007: Αιτίες απειθαρχίας των μαθητών σε σχέση με το δάσκαλο

2η Παιδαγωγική συνεδρίαση   1 Δεκεμβρίου 2006

Αιτίες απειθαρχίας των μαθητών σε σχέση με το δάσκαλο
Εισήγηση από τη Διευθύντρια Μ. Μαμασούλα
Σ' όλες τις περιπτώσεις ο μαθητής απειθαρχεί με αταξίες ή αδιαφορία. "Ας εξετάσουμε τις αιτίες πού δημιουργούν απειθαρχία όσον αφορά τον ρόλο του δασκάλου.
Ό δάσκαλος πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός στον τρόπο αξιολόγησης της επίδοσης του μαθητή. Βέβαια ζυγαριές ακριβείας δεν υπάρχουν για την αξιολόγηση, άλλά στο σημείο αυτό πρέπει να

Διαβάστε περισσότερα: -Παιδαγωγικά θέματα 2006 - 2007: Αιτίες απειθαρχίας των μαθητών σε σχέση με το δάσκαλο

-Παιδαγωγικά θέματα 2005 - 2006: H ΠΕΙθΑΡΧΙΑ ως πρόβλημα της σύγχρονης αγωγής, Διοίκηση της σχολικής τάξης και παιδαγωγική αντιμετώπιση των προβλημάτων

Σχολικό έτος 2005 – 2006
Διευθύντρια Μ. Μαμασούλα
H ΠΕΙθΑΡΧΙΑ ως πρόβλημα της σύγχρονης αγωγής

1ο Μέρος
Πειθαρχία, είναι η απόλυτη υπακοή στους νόμους. Ή γνωστή σε όλους Disciplina των Ρωμαίων. Πειθαρχεί το παιδί στους γονείς από φόβο, ο μαθητής στο σχολείο και ο πολίτης στην κοινωνία φοβούμενοι τις κυρώσεις που θα προκύψουν από τη μη πειθαρχία τους.
Η απειθαρχία ερμηνεύεται πάντοτε σαν έλλειψη σεβασμού, χωρίς να εξεταστούν οι διάφοροι παρά¬γοντες που την προκάλεσαν και σχεδόν πάντα

Διαβάστε περισσότερα: -Παιδαγωγικά θέματα 2005 - 2006: H ΠΕΙθΑΡΧΙΑ ως πρόβλημα της σύγχρονης αγωγής, Διοίκηση της...

-Παιδαγωγικά θέματα 2004 - 2005: Η συμπεριφορά δασκάλου & μαθητή μέσα στη σχολική κοινότητα

1η Παιδαγωγική συνεδρίαση (30 Σεπτεμβρίου 2004)

Μαμασούλα Μαρία

 Η συμπεριφορά δασκάλου & μαθητή μέσα στη σχολική κοινότητα
 Συμπεριφορά γενικά είναι κάθε παρατηρήσιμη εκδήλωση του ανθρώ­που. Άπλές καθημερινές δραστηριότητες όπως: μιλώ, χαμογελώ, τρώγω, βαδίζω, γράφω, διαβάζω, θυμώνω είναι συμπεριφορές. Ή ζωή μας εξωτε­ρικεύεται σε συμπεριφορές. Ή ζωή μας δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία σειρά από συμπεριφορές. Στην καθημερινή ζωή είναι δύσκολο να παρατηρή­σει κανείς τις

Διαβάστε περισσότερα: -Παιδαγωγικά θέματα 2004 - 2005: Η συμπεριφορά δασκάλου & μαθητή μέσα στη σχολική κοινότητα

Wednesday the 23rd. Joomla Templates Free. Copyright© 2008-2017 - Music School of Agrinio. Designed by Dimitris Saltaouras
Copyright 2012

©