Open menu

ΣΧΕΔΙΟΥΠΟΒΟΛΗΣΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΑΓΩΓΗΣΥΓΕΙΑΣ

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

 

ΝΑΙ

 

 

 

Σχ.Έτος 2022-2023

Ημερομηνία: 25-10-2022ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

« Σημασία των μικροοργανισμών στη διατροφή και υγεία» 

ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:

Διατροφή και Υγεία.

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ (κάθε σχολική μονάδα καταθέτει ένα φωτοαντίγραφο της πράξης για όλα τα Προγράμματα)

Αρ.Πράξης: 43η

Ημερομηνία: 25-10-2022

ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΣΥΝΟΛΟΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝΤΗΣΟΜΑΔΑΣ:11 (ΑΓΟΡΙΑ: 05 - ΚΟΡΙΤΣΙΑ:06

ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ:

11

ΜΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:

 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΕΠΑΛ/ΕΚ:

 

 ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣΟΜΑΔΑΣ

(Για τα προγράμματα που υλοποιούνται εκτός ωρολογίου προγράμματος) 

ΗΜΕΡΑ:

ΩΡΑ:

ΤΟΠΟΣΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ

14:20 - 15:00

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Φ.Ε

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

14:20 – 15:00

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΕ

 

ΥΠΑΡΧΕΙΣΤΟΣΧΟΛΕΙΟΑΡΧΕΙΟΤΩΝΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝΣΧΟΛΙΚΩΝΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ;ΝΑΙ/ΟΧΙ(Ανόχι, δημιουργήστε ένα φέτος) 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Α.ΚΥΡΙΟΘΕΜΑ-ΘΕΜΑΤΙΚΕΣΕΝΟΤΗΤΕΣ

Σημασία των μικροοργανισμών στη διατροφή του ανθρώπου καθώς και στην παραγωγή αντιβιοτικών και εμβολίων

Β.ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (έως 100 λέξεις)

Οι μαθητές /τριες

  • να αποκτήσουν γνώσεις για την κατανάλωση ασφαλών και υγιεινών τροφίμων

  • να γνωρίσουν τρόπους αντιμετώπισης ασθενειών με την βοήθεια αντιβιοτικών και εμβολίων

  • Ν αναπτύξουν τη δημιουργικότητα και τη κριτική τους ικανότητα

  • Να ασκηθούν στην ερευνητική εργασία και στη συνεργασία

  • Να ενημερώσουν τους συμμαθητές τους για τη χρησιμότητα των μικροοργανισμών στη διατροφή και την υγεία τους

Γ.ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ(έως100λέξεις)

Ερευνητική εργασία (prozect- Ομαδοσυνεργατική και Ατομική Επεξεργασία-Επισκέψεις

Δ.ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗΔΙΑΡΚΕΙΑ-ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΣΜΗΝΑΣΕΝΑΡΞΗΣ

32 ΩΡΕΣ (ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΗΝΕΣ) : ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

Ε.ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ—ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣΦΟΡΕΙΣ 

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων και συνεργασιών με φορείς

  • Σε μικροβιολογικό εργστήριο

  • Σε οικολογικό οινοποιείο-παρακολούθηση ζύμωσης 

ΣΤ.ΠΕΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣΜΕΤΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑΣΠΟΥΔΩΝ(ΓΝΩΣΤΙΚΑΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ) 

ΧΗΜΕΙΑ –ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΦΥΣΙΚΗ –ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 

Ζ.ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ 

Η.ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ,ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

(διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση, αποτίμηση κ.ά.) 

1ος
ΜΗΝΑΣ

Σχεδιασμός δράσης- Έρευνα ,γνωριμία, συζήτηση περί διαστάσεων του προγράμματος

2ος ΜΗΝΑΣ

 Χωρισμός σε ομάδες και ανάθεση ρόλων - υποθεμάτων σε αυτές

Εύρεση και επεξεργασία υλικού -πληροφοριών 

3ος ΜΗΝΑΣ

Εύρεση και επεξεργασία υλικού -πληροφοριών

Ανατροφοδότηση και επιλογή υλικού.

4ος ΜΗΝΑΣ

Συλλογή – σύνθεση υλικού- δημιουργία powerpoint

Πραγματοποίηση παρουσίασης του παραγόμενου υλικού στον χώρο του Σχολείου 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του Προγράμματος, εκτός από το έντυπο του σχεδίου, υποβάλλονται επιπλέον (α) ονομαστική κατάσταση των μαθητών/τριών της ομάδας (τάξη,τμήμα,τμήμα ειδικότητας)και(β)αντίγραφοτηςΠράξηςτουΣυλλόγουΔιδασκόντων. 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΗΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ 

Ιωνάς Αντρέας ΠΕ 04.04 Μπεκούλη Ευδοξία, ΠΕ02