Open menu

Παράρτημα 1.

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

 

ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

 

ΝΑΙ

 

 

 

Ημερομηνία 10/12/2021

Αριθ. Πρωτ. 1616

Σχ. Έτος: 2021-22

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: Ο υδάτινος πλούτος της Αιτωλοακαρνανίας ως πηγή ενέργειας.

ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ (κάθε σχ. μονάδα, καταθέτει ένα φωτοαντίγραφο της πράξης για όλα τα προγράμματα)

Αρ. Πράξης: 43η

Ημερομηνία: 10-12-2021

ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 19 ΑΓΟΡΙΑ: 13 ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 6

ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ:

 

ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:

ΝΑΙ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΑΛ/ΕΚ:

 

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΜΑΔΑΣ

ΗΜΕΡΑ:

ΩΡΑ:

ΤΟΠΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ

14:20 -15:00

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

14:20 -15:00

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

 ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ

 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:

Α.ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

(ποιες διαστάσεις του θέματος θα προσεγγίσετε, έως 100 λέξεις) :

Το πρόγραμμα φιλοδοξεί να αναδείξει μια ακόμη ευεργετική χρήση των πλούσιων υδάτινων πόρων του νομού, αυτή που συνδέεται με την παραγωγή ενέργειας και τη σημασία αυτής της χρήσης στην προσπάθεια που κάνει ο πλανήτης για την ανάσχεση του καταστροφικού φαινομένου της κλιματικής αλλαγής. Οι θεματικές ενότητες που θα καλυφθούν:

  1. Ανθρωπογενές περιβάλλον και κλιματική αλλαγή

  2. Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Μετατροπές ενέργειας

  3. Οφέλη αλλά και περιβαλλοντικές επιπτώσεις φραγμάτων

Β. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (τι επιδιώκετε να μάθουν, έως 100 λέξεις )

  1. Να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές ως προς το μέγεθος του προβλήματος της κλιματικής αλλαγής.

  2. Να ανακαλύψουν τους διαφορετικούς τρόπους ανάσχεσης της κλιματικής αλλαγής (εξοικονόμηση ενέργειας, ανανεώσιμες πηγές)

  3. Να αντιληφθούν τη διαδικασία μετατροπών ενέργειας που χρησιμοποιεί ο άνθρωπος για να συντηρεί το ανθρωπογενές περιβάλλον και τις επιπτώσεις τους.

  4. Να μπορούν να περιγράψουν τη διαδικασία παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος σε φράγμα.

  5. Να ανακαλύψουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη λειτουργία των φραγμάτων.

  6. Μέσα από τις εκπαιδευτικές επισκέψεις να έρθουν σε βιωματική επαφή με το εν λόγω θέμα.

  7. Να αξιοποιήσουν τη δύναμη της μουσικής για μια πιο συναισθηματική επαφή με το περιβάλλον

  8. Να συνεργάζονται και να εργάζονται σε ομάδες.

  9. Να εξοικειωθούν σε συνεργασίες με άτομα και οργανισμούς εκτός του Σχολείου.

  10. Να παρουσιάζουν τις δράσεις και τα συμπεράσματά τους.

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ : (έως 100 λέξεις)

Ομαδοσυνεργατική μέθοδος: Ανάληψη ενός αποθέματος από ομάδες μαθητών, σύνθεση αποτελεσμάτων.

Βιωματική μέθοδος: Επιτόπια παρατήρηση και έρευνα κατά τη διάρκεια των εκπαιδευτικών επισκέψεών μας.

Διαθεματική προσέγγιση: Σύνδεση του προγράμματος με τις επιμέρους σχετικές ενότητες ή κεφάλαια μαθημάτων του Α.Π. Σύνδεση του προγράμματος με μουσική και τραγούδια που άπτονται του ερευνώμενος θέματος.

 Διάρκεια τρεις μήνες.

Προβλεπόμενος μήνας έναρξης: Φεβρουάριος 2022

Δ.ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ- ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΣ ΜΗΝΑΣ ΕΝΑΡΞΗΣ:

Ε. ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ-– ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων 1

1) Επίσκεψη στο φράγμα Καστρακίου

  

ΣΤ.ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ( ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ)

Φυσική (ηλεκτρική ενέργεια, μετατροπές ενέργειας, κατανάλωση)

Γεωγραφία (υδάτινοι πόροι, φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον)

Βιολογία (φαινόμενο του θερμοκηπίου, κλιματική αλλαγή)

Μουσική

Ζ. ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ:

Παρουσίαση αποτελεσμάτων στο χώρο του σχολείου

Ανάρτηση στην ιστοσελίδα του σχολείου

 Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

(20- 25 ΔΙΩΡΑ). Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος (διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1οςΜΗΝΑΣ

Έρευνα, συζήτηση, ανάλυση του θέματος και των αποθεμάτων

2ος ΜΗΝΑΣ

Διδακτική επίσκεψη, συλλογή πληροφοριών

3ος ΜΗΝΑΣ

Σύνθεση αποτελεσμάτων, σύνταξη τελικού κειμένου - παρουσίασης

Παρουσίαση αποτελεσμάτων

  Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

 ΜΙΚΡΟΒΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΠΕ04.04 Μπεκούλη Ευδοξία, ΠΕ02

ΚΑΛΛΙΑΡΑ ΔΗΜΗΤΡΑ, ΠΕ79.01