ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
|
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
ΝΑΙ |
ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ |
|
|
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
|
Ημερομηνία 9-12-2021
Αριθ. Πρωτ. 1616
Σχ. Έτος: 2021-2022
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
« Το νερό πηγή ζωής, κινητικής δύναμης, έμπνευσης, δημιουργίας αλλά και καταστροφής»
ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ : Νερό : Πηγή μουσικής έμπνευσης και δημιουργίας
Αρ. Πράξης |
Ημερομηνία |
43η |
10-12-2021 |
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ |
||
ΜΟΝΟ ΠΡΩΙ |
ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ |
ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ |
ΝΑΙ |
|
|
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ) |
ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ |
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ) |
ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ) |
ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
ΠΕ79.01 |
--- |
ΝΑΙ |
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ |
|
|
|
|
ΕΥΤΑΞΙΑ ΠΥΡΠΥΛΗ
|
ΠΕ79.01
|
--- |
ΝΑΙ |
|
|
|
--- |
NAI |
|
ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 25 ΑΓΟΡΙΑ: 7 ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 18
Συνάντηση ομάδας:
ΗΜΕΡΑ: |
ΩΡΑ: |
ΤΟΠΟΣ: |
ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ |
14:20 -15:00 14:20 -15:00 |
Βιβλιοθήκη του Σχολείου «Κωσταντίνος Χατζόπουλος» Αίθουσα τμήματος Β Λυκείου |
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος): ΥΠΑΡΧΕΙ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
-
ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :
|
Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)
Σκοπός και στόχοι του προγράμματος είναι οι μαθητές:
|
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
Ερευνητική εργασία (project) – Ομαδοσυνεργατική και Ατομική επεξεργασία -Επισκέψεις |
Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Ιστορία -Τοπική Ιστορία- λογοτεχνία, Μουσική
|
Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)
Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
1ος |
Σχεδιασμός δράσης- Έρευνα ,γνωριμία, συζήτηση περί διαστάσεων του προγράμματος |
2ος ΜΗΝΑΣ |
Χωρισμός σε ομάδες και μελέτη της ιστορίας τραγουδιών-μύθων και μουσικών οργάνων.
|
3ος ΜΗΝΑΣ |
Ακρόαση- συζήτηση- ανάλυση τραγουδιών με θέμα το νερό- τοπικοί μύθοι που ενέπνευσαν Γνωριμία με μουσικά όργανα όπως ύδραυλις, μουσικά ποτήρια κ.α που χρησιμοποιούν το νερό ως μέρος της λειτουργίας τους |
4ος ΜΗΝΑΣ |
Ορισμός συναντήσεων ακρόαση- εκτέλεση γνωστών τραγουδιών Επίσκεψη λίμνη Τριχωνίδας στα πλαίσια περιβαλλοντικών δράσεων Θέρμου Επίσκεψη στον Εύηνο ποταμό στα πλαίσια περιβαλλοντικών δράσεων Θέρμου
Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου. 2. «Εύηνος Ποταμός: Η ροή του ποταμού στη ροή του χρόνου» για μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου |
5ος ΜΗΝΑΣ |
Συλλογή – σύνθεση υλικού- δημιουργία powerpoint Πραγματοποίηση παρουσίασης του παραγόμενου υλικού στον χώρο του Σχολείου |
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων : Μία(1)
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και
1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.
2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
Τ.Σ.Υ
Ευδοξία Μπεκούλη, ΠΕ02
Αθανασοπούλου Αικατερίνη-Γιώτα, ΠΕ79.01
Ευταξία Πυρπύλη, ΠΕ79.01