ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
|
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
ΝΑΙ |
ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ |
|
|
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
|
Ημερομηνία10-12-2021
Αριθ. Πρωτ. 1616
Σχ. Έτος: 2021-2022
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
« Το νερό πηγή ζωής, κινητικής δύναμης, έμπνευσης, δημιουργίας αλλά και καταστροφής»
Υποενότητα: Μορφές δημιουργίας πόσιμου νερού – Νερό και αφαλάτωση
Αρ. Πράξης |
Ημερομηνία |
43η |
10-12-2021 |
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ |
||
ΜΟΝΟ ΠΡΩΙ |
ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ |
ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ |
ΝΑΙ |
|
|
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ) |
ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ |
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ) |
ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ) |
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ |
ΠΕ02 |
--- |
ΝΑΙ |
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ |
|
|
|
|
ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ |
ΠΕ11 |
--- |
ΝΑΙ |
|
|
|
--- |
|
|
ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 18 ΑΓΟΡΙΑ: 8 ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 10
Συνάντηση ομάδας:
ΗΜΕΡΑ: |
ΩΡΑ: |
ΤΟΠΟΣ: |
ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ |
14:20 -15:00 14:20 -15:00 |
Βιβλιοθήκη του Σχολείου «Κωσταντίνος Χατζόπουλος» Αίθουσα τμήματος Α Λυκείου |
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος): ΥΠΑΡΧΕΙ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
-
ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :
|
Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)
Σκοπός και στόχοι του προγράμματος :
|
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
|
Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Ιστορία -Τοπική Ιστορία- Λογοτεχνία- Μουσική-Φυσική – Γεωλογία
|
Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)
Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
1ος |
Σχεδιασμός δράσης, έρευνα ,γνωριμία, συζήτηση περί διαστάσεων του προγράμματος. |
2ος ΜΗΝΑΣ |
Χωρισμός σε ομάδες, ανάληψη ρόλων. |
3ος ΜΗΝΑΣ |
Αναζήτηση υλικού - Αξιοποίηση σύγχρονων εργαλείων αναζήτησης πληροφοριών. Εμπέδωση- Συλλογή υλικού. |
4ος ΜΗΝΑΣ |
Σύνθεση υλικού, παραγωγή υλικού. Αξιοποίηση των τεχνικών της δημιουργικής γραφής στο πλαίσιο υλοποίησης ηλεκτρονικών αρχείων. Ομαδοσυνεργατική συγγραφή. |
5ος ΜΗΝΑΣ |
Πραγματοποίηση παρουσίασης του παραγόμενου υλικού στον χώρο του Σχολείου. Βασικός κορμός του προγράμματος είναι η παρουσίαση σε μορφή power point μιας σειράς εικόνων που καλύπτουν θεματικά όλη την προαναφερθείσα δομή του περιβαλλοντικού προγράμματος με την ταυτόχρονη αφηγηματική και επεξηγηματική ανάπτυξη που γίνεται από τον παρουσιαστή του προγράμματος. |
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων : Δύο (2)
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και
1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.
2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
Τ.Σ.Υ
Ευδοξία Μπεκούλη, ΠΕ02
Γιαννάκου Σπυριδούλα ΠΕ11
Παπαδημητρίου Χριστίνα, ΠΕΟ2