Open menu

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΝΑΙ

ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

 

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

 

 

Ημερομηνία 10-12-2021

Αριθ. Πρωτ. 1616

Σχ. Έτος: 2021-2022

 

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

« Το νερό πηγή ζωής, κινητικής δύναμης, έμπνευσης, δημιουργίας αλλά και καταστροφής»

Υποενότητα: Το νερό ως μορφή ενέργειας

Αρ. Πράξης

Ημερομηνία

43Η

10-12-2021

 

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

ΜΟΝΟ ΠΡΩΙ

ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

 

ΝΑΙ

 

 

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

 

ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ

 

ΠΕ11

 

---

 

ΝΑΙ

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ

 

 

 

 

ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

ΠΕ02

---

ΝΑΙ

 

 

 

 

 

---

ΝΑΙ

 

 

ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : ΑΓΟΡΙΑ: 06 ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 10

Συνάντηση ομάδας:

ΗΜΕΡΑ:

ΩΡΑ:

ΤΟΠΟΣ:

 

ΤΡΙΤΗ

ΤΕΤΑΡΤΗ

 

14:20 -15:00

14:20 -15:00

Βιβλιοθήκη του Σχολείου «Κωσταντίνος Χατζόπουλος»

Αίθουσα τμήματος Α1 Λυκείου

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ / ΟΧΙ (Αν όχι δημιουργήστε ένα εφέτος): ΥΠΑΡΧΕΙ

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :

  • το νερό ως πηγή ενέργειας

  • θέματα του φυσικού περιβάλλοντος της περιοχής της Αιτ/νίας

  • την ανάδειξη της πολιτιστικής, ιστορικής κληρονομιάς και των τοπικών ιδιαιτεροτήτων της περιοχής

  • το πρόβλημα της Κλιματικής Αλλαγής και της ενεργειακής εξοικονόμησης,

  • την αειφορική χρήση του νερού στη καθημερινή μας ζωή

  • τα Προγράμματα Ανακύκλωσης και Αειφόρου ανάπτυξης

 

 

 

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

  • Να κατανοήσουμε τον πρωταρχικό ρόλο του ήλιου στην παραγωγή ενέργειας.

  • Να διακρίνουμε τις ανανεώσιμες από τις μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

  • Να αντιληφθούμε γιατί οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας είναι απαραίτητες για το παρόν και το μέλλον μας.

  • Να συνειδητοποιήσουμε την ανάγκη για εξοικονόμηση ενέργειας στην καθημερινή μας ζωή.

  • Να συνειδητοποιήσουμε το ρόλο που μπορούν να παίξουν για το μέλλον της χώρας μας σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο.

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

 

Ερευνητική εργασία (project) – Ομαδοσυνεργατική και Ατομική επεξεργασία- συγγραφή

 

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

Ιστορία -Τοπική Ιστορία- Λογοτεχνία- Μουσική -Γεωλογία

 

 

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ

Σχεδιασμός δράσης, έρευνα ,γνωριμία, συζήτηση περί διαστάσεων του προγράμματος.

Ανάληψη ρόλων

2ος ΜΗΝΑΣ

Χωρισμός σε ομάδες.

Διερεύνηση προθέσεων άλλων φορέων, συναδέλφων, μαθητών και ομιλητών.

Αξιοποίηση σύγχρονων εργαλείων αναζήτησης πληροφοριών.

Αξιοποίηση του εργαστηρίου φυσικής.

3ος ΜΗΝΑΣ

Αναζήτηση υλικού. Αξιοποίηση σύγχρονων εργαλείων αναζήτησης πληροφοριών

 

4ος ΜΗΝΑΣ

Ομαδοσυνεργατική συγγραφή- διαμόρφωση ηλεκτρονικών αρχείων

5ος ΜΗΝΑΣ

Εμπέδωση- παραγωγή υλικού – Δημιουργική Γραφή-

Συλλογή – σύνθεση υλικού.

Πραγματοποίηση παρουσίασης του παραγόμενου υλικού στον χώρο του Σχολείου.

 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων : Δύο (2)

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και

1. Κατάλογος με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα τους.

2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου

 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

Ευδοξία Μπεκούλη, ΠΕ02

Γιαννάκου Σπυριδούλα , ΠΕ11

Παπαδημητρίου Χριστίνα, ΠΕΟ2