Open menu


Τα Μουσικά Σχολεία συμπληρώνουν τα πρώτα είκοσι χρόνια παρουσίας τους στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας. Μέσα από την παρούσα εργασία θα γίνει μια προσπάθεια προσέγγισης του συγκεκριμένου θεσμού ώστε να αναδειχθούν τόσο οι ευκαιρίες και οι προοπτικές που διανοίγονται, όσο και τα προβλημάτων που υπάρχουν. Σημαντικό ρόλο στην έρευνα διαδραμάτισε η άμεση και βιωματική σχέση μας με το Μουσικό Σχολείο Αγρινίου, εξαιτίας της επετείου για τα είκοσι χρόνια λειτουργίας του, στο οποίο θα αναφερθούμε λεπτομερώς. Η καθημερινή επαφή με τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας (καθηγητές, μαθητές), η παρακολούθηση μαθημάτων και η συμμετοχή στα μουσικά σύνολα του σχολείου οδήγησαν σε μια σαφέστερη κατανόηση τόσο της λειτουργίας, όσο και του ρόλου του Μουσικού Σχολείου Αγρινίου και κατά συνέπεια του συνόλου των Μουσικών Σχολείων της χώρας στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Attach-iconΗ εργασία