Open menu

teleti liksis 2021 afisa

teleti liksis 2021 programma

Λόγος για τελετή λήξης

 Αγαπητοί γονείς

Σήμερα υποθετικά τελειώνει το σχολικό έτος 2020-2021 .
Μια ιδιαίτερη χρονιά και η φετινή με τα σχολεία για 4 μήνες- ίσως και περισσότερο -να παραμένουν κλειστά διά ζώσης και να συνεχίζουν την διδασκαλία εξ αποστάσεως. Αρκετές φορές να κλείνουν μόνο τμήματα και άλλοι να παρακολουθούν εξ αποστάσεως και άλλου διά ζώσης. Αναστάτωση, άλλα προγράμματα, διαφορετικά ωράρια, απουσιολόγια σε φόρμες google, γιορτές κατά τμήματα, γιορτές μέσα από webex , εξ αποστάσεως ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων για την επίδοση των παιδιών τους, ηλεκτρονική ενημέρωση μέσω μαιλ για κάθε αλλαγή που πρόκυπτε και αφορούσε στην πληρέστερη ενημέρωση για την σχολική ζωή, η οποία διαταράσσονταν συνεχώς και χόρευε στους ρυθμούς της πανδημίας .
Τα 2 τελευταία χρόνια και φυσικά και σχολικά έτη , η ζωή μας δεν ήταν ήρεμη, φυσιολογική, και για ορισμένους που είτε ασθένησαν από τον κορονοιο είτε έχασαν προσφιλή άτομα από τον COVID 19 είχε και ανατροπές.
Σε όλη αυτή την περιέρρευσα ατμόσφαιρα η σχολική κοινότητα καλούνταν κάθε φορά να προσαρμοστεί άμεσα, ταχύτατα, παίρνοντας αποφάσεις, οργανώνοντας και την παραμικρή λεπτομέρεια με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την ασφάλεια και την υγεία των μελών της και ταυτόχρονα πραγματώνοντας τους στόχους διδακτικούς, παιδαγωγικούς, εκπαιδευτικούς.
Σε όλο αυτό τον κυκεώνα των εξελίξεων το Μουσικό σχολείο Αγρινίου κατόρθωσε με την καλή συνεργασία όλων των ανθρώπων της (μαθητών , γονέων , εκπαιδευτικών , της Διεύθυνσης του σχολείου )να δώσει ένα ακόμη καλό αποτέλεσμα και στην διδασκαλία των μαθημάτων σε ό,τι αφορά την οργάνωση από κάθε εκπαιδευτικό αλλά στην οργάνωση και προγραμματισμό όλων των δράσεων που προκύπτει και από την πολυσχιδή χαρακτήρα του σχολείου από την Διεύθυνση του σχολείου. Σημαντικό έργο της φετινής χρονιάς σε ο, τι αφορά τον εξοπλισμό του είναι οι εργασίες που επιτελέστηκαν από τους καθηγητές πληροφορικής του σχολείου της αναβάθμισης των εγκαταστάσεων του διαδικτύου, στοιχείο που καθιστά την διδασκαλία εφικτή στις τάξεις σε μεγάλο ποσοστό.
Έτσι αν και η πανδημία θέλησε να βάλει φραγμούς στον εξ ορισμού εξωστρεφή χαρακτήρα του σχολείου θα μου επιτρέψετε να πω ότι δεν το κατόρθωσε.
Πέρα από το διδακτικό έργο το οποίο ολοκληρώθηκε με υπερπροσπάθεια μαθητών και εκπαιδευτικών, οργανώνοντας, ψηφιοποιώντας τα μαθήματα, Μαθητές συμμετείχαν σε διαγωνισμούς Μαθηματικών, Φυσικής, Μουσικούς διαγωνισμούς, συμμετείχαν σε προγράμματα πολιτιστικά, περιβαλλοντικά Διοργανώθηκαν εορτές για την 28η Οκτωβρίου, για την 25η Μαρτίου και τα 200 χρόνια της Επανάστασης (μιας γιορτής που επεκτείνοντας την ίσως ανέβει τον Νοέμβριο του 2021 σε εκδήλωση στην Αθήνα σε ένα αφιέρωμα διήμερο από το Υπουργείο Παιδείας με την συμμετοχή και άλλων μουσικών σχολείων ) , για τα Χριστούγεννα. Η μαθητική συναυλία πραγματοποιήθηκε φέτος με διαφορετικό τρόπο, έχει βιντεοσκοπηθει ώρες ολόκληρες και εχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου, με τα μουσικά σύνολα να λειτουργούν με διαφορετικό τρόπο αλλά τουλάχιστον με ασφάλεια για τους μαθητές. Στις 22 Ιουνίου το σχολείο έβγαλε στο ΕΛΛΗΝΙΣ αλλά με πολύ κόπο και άπειρες ώρες εργασίας το αφιέρωμα στον Κώστα Χατζόπουλο. Και σήμερα είμαστε εδώ για την τελετή λήξης για να αποχαιρετήσουμε τους μαθητές της γ λυκείου , τα παιδιά που έζησαν επίσης τις δικές τους ιδιαίτερες στιγμές . Σιγά σιγα όμως οδηγούνται στο τέλος με τις εξετάσεις να αποπερατώνονται και αναμένοντας τα αποτελέσματα του κόπου και της προσπάθειας που έχει κάνει ο καθένας
Πριν όμως περάσουμε στον λόγο της κατευόδωσης των παιδιών μας θα θέλαμε ως διεύθυνση του σχολείου να δώσουμε σύντομα το έργο που έχει επιτελεστεί την τελευταία τετραετία στο σχολείο, έργο που ήταν απόρροια της συνεργασίας όλων των δυνάμεων της σχολικής κοινότητας

  • Ψηφιοποίηση όλων των εκθέσεων λειτουργίας του σχολείου από το 2003 ως και το 2021
  • Ενίσχυση του ψηφιακού εξοπλισμού του σχολείου με αντικατάσταση του εργαστηρίου Υπολογιστών με οθόνες και μονάδες νέας τεχνολογίας, με αγορά βιντεοπροβολέων σε τόσο ποσοστό ώστε κάθε τάξη να έχει την δυνατότητα να έχει τον δικό της βιντεοπροβολέα και να ελαχιστοποιηθούν οι μετακινήσεις των μαθητών σε χώρους που έχουν ψηφιακή υποδομή . Υπολείπονται βέβαια και άλλα ακόμη σε αυτόν τον τομέα που ίσως αν γίνει πράξη η τοποθέτηση διαδραστικών πινάκων σε κάθε αίθουσα διδασκαλίας θα δίνει την δυνατότητα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς να κάνουν το μάθημα περισσότερο ευχάριστο με την χρήση των ΤΠΕ
  • Επισκευή και συντήρηση των ήδη υπαρχόντων μουσικών οργάνων(των 27 ταμπουράδων, μέρους των πνευστών, κανονάκια)
  • Αγορά 1 αρμονίου για την βέλτιστη απόδοση του μαθήματος της χορωδίας ανά τμήμα
  • Διάνοιξη του δρόμου γύρω από το σχολείο, στοιχείο που καθιστά ασφαλή την άφιξη και αποχώρηση των μαθητών
  • Δημιουργία στούντιο ηχογράφησης με την βοήθεια των μαθητών και εξωτερικού συνεργάτη
  • Φιλοξενία και συνεργασία με σημαντικές προσωπικότητες: συνεργασία με τον Νικο Πορτοκάλογλου στο πλαίσιο του προγράμματος Σχολική Εκδρομή. Συνεργασία με τον κ. Ζώτο , τον γνωστό λαουτιέρη της περιοχής μας. Συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικης Μουσικής Φοίβο Ανωγειανάκη και τον κ. Λιάβα. Φιλοξενία για τον κ. Καβάκο, τον γνωστό διεθνούς φήμης Έλληνα βιολίστα. Συνεργασία με τον γνωστό κιθαριστή Μάργαρη Παναγιώτη. Συνεργασία με το Πανεπιστήμιο ΠΑΜΑΚ της Θεσσαλονίκης και παρολίγο με τον κ. Αχαλινωτόπουλο
  • Συνεργασία με το Μουσικό σχολείο Πρέβεζας και πολλάκις με το 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου
  • Συνεργασία με δήμους : τον Δήμο Αγρινίου για διάφορες εκδηλώσεις αλλά και για τις εκδηλώσεις για την απελευθέρωση της πόλης από τους Τούρκους, με τον Δήμο Μεσολογγίου στο πλαίσιο των Εορτών Εξόδου, τον Δήμο Ναυπάκτου, τον Δήμο Θέρμου, με τον Δήμο Βύρωνα στην Αθήνα
  • Συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων για την αντιμετώπιση προβλημάτων που αντιμετώπιζε το σχολείο κυρίως σε θέματα μεταφοράς , σίτισης, διοργάνωσης από κοινού εκδηλώσεων, όπως ρεσιτάλ πιάνου και κλασικής μουσικής ή και απονομής των ενθυμημάτων στους τελειόφοιτους μαθητές της Γ΄ λυκείου ή και την οικονομική ενίσχυση εκδρομών για την παρουσία μουσικών συνόλων σε διάφορες εκδηλώσεις σε άλλους δήμους, ή ακόμη και δράση εθελοντικής αιμοδοσίας από εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές ενήλικες
  • Συμμετοχή σε εθελοντικές δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα, με το Άλμα Ζωής , την προσφορά τροφίμων είτε στο Χαμόγελο του παιδιού, είτε στον Άγιο Δημήτριο είτε την συγκέντρωση χρημάτων από τους μαθητές για πάσχοντες από ανίατες ασθένειες
  • Συμμετοχή σε φεστιβάλ: Ψηφιακά, σε χορωδιακά ( 5ο , 6ο , 7ο)στο Μεσολόγγι, σε Φεστιβάλ Μοντέρνων Χορών (Ναύπακτο) , σε Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών (16ο και 17ο ) στο Θέρμο
  • Αφιερώματα σε ποιητές (Μάνο Ελευθερίου, Τάσο Λειβαδίτη, Κώστα Χατζόπουλο)
  • Συμμετοχή σε Πρόγραμμα Erasmus κινητικότητας Εκπαιδευτικών
  • Συμμετοχή και διακρίσεις μαθητών σε διαγωνισμούς Φυσικής, Μαθηματικών, Χημείας , Φιλοσοφίας, Ένωσης Ελλήνων λογοτεχνών. Σε ραδιοφωνικούς μουσικούς Διαγωνισμούς Καν΄το να ακουστεί, κερδίζοντας διακρίσεις, βραβεία, εύφημο μνεία
  • Έκδοση εφημερίδας το σχολικό έτος 2017-2028 και έκδοση Ημερολογίων για τα ημερολογιακά έτη 2018, 2019, 2020
  • Ενθάρρυνση για συμμετοχή και ανέβασμα θεατρικών παραστάσεων

Και τώρα η αποφώνηση ο λόγος για τα παιδιά της Γ λυκειου

Καθώς τα χρόνια περνούν σκεφτόμαστε τα λάθη που έχουμε κάνει και συχνά ευχόμαστε να μπορούσαμε να είχαμε κάνει κάποια πράγματα διαφορετικά Ο συγγραφέας και επιχειρηματίας Νικ Χαραλάμπους πρόσφατα έθεσε μια σημαντική ερώτηση που ίσως βοηθήσει όλους να αναπτύξουμε λίγο τον εαυτό μας: Τι συμβουλές θα έδινα στον εαυτό μου στα 20 , αν μπορούσα να πάω πίσω τον χρόνο;
Κάνοντας μια αποτίμηση των 20 χρόνων μου κατάλαβα πόσα λάθη έκανα . Βρήκα χρόνο να γράψω στον εαυτό μου λίγες συμβουλές.

1 Ταξίδεψε
Έχεις λίγες υποχρεώσεις έτσι, ταξίδεψε .Δούλεψε ένα χρόνο, εξοικονόμησε χρήματα και κάνε ταξίδια
Πώς θα ξέρεις τι θέλεις να κάνεις , αν δεν γνωρίζεις τι υπάρχει
Μην ταξιδεύεις στα γνωστά μέρη . Ταξίδεψε σε δυσπρόσιτα
Ταξίδεψε για να μάθεις. Ταξίδεψε για να ανακαλύψεις
Ταξίδεψε σε μέρη που θα σε κάνουν να σκεφθείς ποιος θέλεις να είσαι

2 Φτιάξε τα πράγματα
Μην περνάς πολύ χρόνο, δουλεύοντας πάνω στα οράματα άλλων ανθρώπων. Ξόδεψε τον χρόνο για να σκεφθείς ποια είναι η δική σου άποψη για τον κόσμο και πού θέλεις να φθάσεις την ζωή σου.

3 Διάβασμα
Διάβασε κάθε μέρα . Διάβασε ό,τι μπορείς . Μην διαβάζεις απλά για πράγματα που ξέρεις. Διάβασε για τους ανθρώπους, για μέρη της γης , για πολιτισμούς

4 Σταμάτα να βλέπεις τηλεόραση
Σταμάτα τώρα . Δεν σε βοηθά να γίνεις καλύτερος σε τίποτα

5 Εμπιστεύσου
Ακόμη κι αν αυτό σκοτώσει τις σχέσεις σου. Ακόμη κι αν αυτό καταστρέψει τις ιδέες σου. Ακόμη και αν χάσει τους φίλους σου . Ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ότι θα πληγωθείς. Εμπιστεύσου τους ανθρώπους μέχρι να σου δώσουν ένα λόγο για να μην τους εμπιστεύεσαι. Αλλά παράλληλα μην είσαι αφελής. Υπάρχουν πολλοί που θα σε προδώσουν. Γι΄ αυτό πρόσεχε!

6.Οι άνθρωποι
Οι άνθρωποι είναι το καλύτερο πράγμα που θα σου συμβεί. Μερικοί θα σε βοηθήσουν να πας πιο πέρα και πιο γρήγορα. Άλλοι θα σε κατεβάσουν στο επίπεδό τους και θα σε βοηθήσουν να χάσεις. Αρκετοί θα είναι εντάξει. Πολλοί είναι μέτριοι. Λίγοι θα είναι οι εξαιρετικοί.
Λίγοι άνθρωποι θα σου αλλάξουν την ζωή σου για πάντα. Βρες τους ή τουλάχιστον σου εύχομαι να τους βρεις .

7.Εκτίμησε τον χρόνο
Μην ξοδεύεις χρόνο σε ανθρώπους που δεν εμπιστεύεσαι (όποια ιδιότητα και αν έχουν αυτοί: συνεργάτης στο εργασιακό περιβάλλον, σύντροφος, φίλος) Προπάντων μην ξοδεύεις τον χρόνο σου με ανθρώπους που δεν φέρονται όπως εσύ σε αυτούς

8. Να αποτύχεις
Αλλά πρόσεξε.Την στιγμή που αποτύχεις πάρε το μάθημα και προσπάθησε να μετατρέψεις την αποτυχία σε επιτυχία.
Εάν δεν μαθαίνεις κάτι κάθε φορά που έχεις μια αποτυχία , τότε όλα όσα έχεις κάνει θα είναι μια αποτυχία. Εάν μάθεις κάτι από κάθε επιτυχία ή αποτυχία στην ζωή σου, τότε αναπτύσσεσαι. Κάθε φορά που αποτυγχάνεις και μαθαίνεις και αναπτύσσεσαι, γίνεσαι καλύτερος στο να καταλάβεις πως στο καλό να πετύχεις.

9.Επιτυχία
Ίσως δεν υπάρχει τέτοιο σημείο που να φτάσεις. Ξεπέρασε το γεγονός αυτό και άρχισε να φτιάχνεις τα πράγματα για την ζωή σου. Να θυμάσαι ότι ο χαρακτήρας σου θα διαμορφώνεται μέσα από όλες τις εμπειρίες που θα συλλέξεις μέχρι το τέλος της ζωής σου. Και τότε θα κρίνεις αν είσαι επιτυχημένος ή όχι έχοντας όλη σου την ζωή στα μάτια σου σαν παρατηρητής και θα την κρίνεις με βάση τις αξίες που θα έχεις ζήσει.

11. Υπομονή
Να έχεις υπομονή. Τίποτα που έχει αξία, δεν αξίζει να το κάνεις γρήγορα. Τίποτα που αξίζει να φτιάξεις, δεν αξίζει να το κάνεις βιαστικά. Τίποτα που να είναι αξίας δεν φτιάχνεται σε ένα λεπτό. Η συνεργασία με τον εργοδότη σου ή με τους συναδέλφους σου στην εργασία , η συμβίωση σου με τον άνθρωπό σου , η σχέση σου με όλους τους ανθρώπους που θα βρεις στον δρόμο σου θέλουν υπομονή, θέλουν δουλειά , θέλουν σεβασμό, θέλουν εκτίμηση και όλα αυτά κάτω από την ομπρέλα της ΑΓΑΠΗΣ και της ΥΠΟΜΟΝΗΣ

Κάνε σχέδια με δεκαετίες.
Σκέψου με χρόνια.
Δούλεψε με μήνες
Ζήσε με μέρες

Με όλα τα παραπάνω αλλά και τα εφόδια που πήρες μέχρι τα 18 σου χρόνια από την οικογένειά σου, από τα σχολεία σου από το μουσικό σχολείο, ταξίδεψε τελειόφοιτε της γ λυκείου του σχολ ετους 2020-21 στην ΖΩΗ ΣΟΥ. Οι Δάσκαλοι σου , οι γονείς σου σου ευχόμαστε να είσαι Εσύ ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ της, ΕΣΥ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ. ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ .
ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΡΕΥΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ

ΚΑΛΑ ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑΤΑ , ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ